خانومای زنجانی ان تی کجا رفتید؟کجا خوبه

۲ پاسخ

منک تهران رفتم ولی میگن برجی و سلطانی کارشون خوبه یکی ازینا برو

من براتی رفتم خیلی خوب بود از بس گفتن دقیق نیست انومالی رفتم برجی برج زهرمار بود .براتی خیییییلی عالی بود قشنگ حرف زد همه چیز توضیح داد جنسیتم درست گف

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان چراغ خونه مامان چراغ خونه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری