سونو ان تی چند هفته باید بریم
من عصر انجام دادم
اول میری سونو ان تی میدی با جوابش میری ازمایشگاه ازمایش میدی
نیاز به ناشتایی هم نداره
موقع سونو یه چیز شیرین بخور که بچه بیدار باشه حرکت کنه
عزیزم صبحانتو کامل بخور بعدشم چیزای شیرین بخور مثل ابمیوه یا ابنبات ک نی نی بیدار شه
نه ناشتا نمیخواد
نه نیاز نیست من عصر دادم
نیاز نیس ناشتا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.