ازمایش ان تی رو باید صبح ناشتا بگیریم یا هر وقت میشه؟

۷ پاسخ

سونو ان تی چند هفته باید بریم

من عصر انجام دادم

اول میری سونو ان تی میدی با جوابش میری ازمایشگاه ازمایش میدی
نیاز به ناشتایی هم نداره
موقع سونو یه چیز شیرین بخور که بچه بیدار باشه حرکت کنه

عزیزم صبحانتو کامل بخور بعدشم چیزای شیرین بخور مثل ابمیوه یا ابنبات ک نی نی بیدار شه

نه ناشتا نمیخواد

نه نیاز نیست من عصر دادم

نیاز نیس ناشتا باشی

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری