مامانا برا ازمایش ان تی باید ناشتا باشیم یا ن؟

۱۳ پاسخ

نه عزیزم ناشتایی نمیخاد،یادمه قبلش گفتن یه رانی و کیک هم بخور من خوردم

ن نیاز نیس

نه اتفاقا قبلش میگه یه چیز شیرین بخوری

من که رفتم.‌برای سونو‌ حدود مغرب بود دکتر سونو بعداز سونو گفت اگه. دقت. زیاد میخای و خونه تون نزدیک. ازمایش فردا زود ناشتا بده که جوابش دقیق تر باشه

نه عزیزم چون هرساعتی میشه رفت مال من غروب بود نمیشه ک ناشتا موند

نه نیاز نیست یه صبحانه مقوی و خوب بخور و اینکه قبلش شیرینی و ابمیوه بخور بیدار باشه

نه بابا

نه صبونه کامل بخور

نه اتفاقا باید یه صبحانه کامل و مقوی مثله نیمرو و... بخوری نیم ساعت قبل سونو آبمیوه و شکلات بخور نی نی قشنگ بیدار بشه تکون بخوره 👶🏻😍

درخواست بده گلم❤✨

نه اون فقط میخواد ببینه مشکل ژنتیکی دارع یا نه

نه من تازه رفتم ناشتایی لازم نبود

نه نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری