خانومای تبریزی انتی کجا رفتین راضی بودین ؟

۳ پاسخ

من رفتم کسری پیش دکتر پارسا خوب بود

سونگرافی فقط فرج زاده یعنی من خیلی خیلی راضی بودم سر دخترم همیشه میرفتم اونجا این بارم میرم اونجا

آذرآبادگان رفتم دکتر زهیری راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری