سلام دوستان تو فردیس کجا غربالگری انتی رفتین ؟ راضی بودین؟

۵ پاسخ

دکتر اسدی برو واقعا دکتر با تجربه ای هست من مال پسرام رو رفتم
یکم منشیش تنده
چندین ساله من زیر نظرشم خیلی باتجربه هست
حتما حتما برو پیشش
بیمه تامین اجتماعی هم قبول میکنه
انتی و انومالی رو حتما پیشش برو
خیلی وقتا هم جنسیت رو میگه با اطمینان

سلام تو فردیس صدیقه اسدی کارش عالیه. قبل عید نبودن الان باید تماس بگیرین ببینین هستن یا نه
بجز دکتر اسدی هم دکتر طهمورسی رو خیلی تعریف می کنن، ولی خب گرونه کلا سونوهاشون، قبل عید، حدود اذر که من رفتم انتی، ایشون هزینه شون حدود ۲۶۰۰ بود، من ۷۵۰ دادم با بیمه 😐
من خودم انتی رفتم کرج پیش دکتر قدیمیان، نظرم دکتر اسدی بود که ایشون نبودن، دکتر قدیمیان خیلی دقیق و کاربلدن به فردیس یکم دورن ولی ارزش داره

سلام تهمینه جان خوبی؟ عزیزم برو دکتر خدا رحمی چهارراه طالقانی کرج خیلی مجرب دکتر با حوصله ای هست تشخیصشم دقیق من تمام سونوهام اونجا رفتم

من همیشه سارا رفتم که خیلی خوبن طهمورسی هم تعریفش رو شنیدم قبل بارداری رفتم
ولی برای غربالگری دوم انومالی رفتم خدا رحمی چهارراه‌ طالقانی کرج خیلی خوب بود

سلام
تبریک میگم تهمینه جان
کدوم دکتر رفتی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هلیا مامان هلیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تهمینه مامان تهمینه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها روزهای ابتدایی تولد