سلام عزیزم خوبی
کی میری انتی؟
اقا بزرگ هم خوبه عبدل آباد هم کلی تنوع داره حتما ی سر برو تعریف خیابون بهار شنیدم ولی خودم نرفتم میگن جنساش خوبه قیمتاش بالاست ولی عبدل اباد و اقا بزرگ خودم رفتم جفتشونم خوبن
یه جا هست به اسم سیسمونی مرتضی اشرفی
سرچ کن تو دیوارم میتونی آدرس دقیقش و پیدا کنی
همه چیز داره با قیمت عالی
سرویس چوب رو دلاوران داره ..بقیه رو بهار
البته قیمتای بهار بالا بود یه سری چیزارو انلاین هم میشه گرفت قیمتا بهتره
بنظرم همه چیزو نمیشه از یجاگرفت من فقط از عبدل آباد چند تیکه لباس گرفتم مغازه هاشزیاد نیست اگه لباس میخوای خوب بگیری عبدل آباد خوبه چون بیشتر لباسه
عبدال آباد خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.