چند روزه همش بی دلیل گریه ام میگیره
یعنی افسردگی دارم میگیرم؟

۷ پاسخ

خونه مامانتی هنوز ؟ شاید بخاطر اونه

من بدتر از توعم

منم اخراش اینطوری شدم

منم هر جند روز یبار اینجوری میشم

بخاطر هورمونات احساس ناراحتی داری دلگیر میشی حوصله هیچیو نداری شاید حتی حوصله حرف زدن

بخاطر هورمون هاته خوب میشی

منم هفته های آخر اینجوری شده بودم احتمالش هست

سوال های مرتبط