افسردگی عزیزم
هرروز ناشتاشربت آبلیمو عسل بخور
تو غذاهات زعفران بریز چون نشاط اوره
بگو همسرت هرروز ببرتت بیرون
کاش یکیم باشه درکت کنه نه که بگه این ادا ها چیه
تو بارداری طبیعیه هورمونابهم میریزه من خیلی خیلی شکننده شدم سر یه چیزای الکی و پیش پا افتاده خیلی زود میرنجم وجتی ممکنه با اون طرف قهرم بکنم دارین حد هست
منم اینجوری شدم خیلی زود گریه ام میگیره
منم شوهرم سرکاره پیش خودم نیس همش گریه میکنم فکر میکردم تو بارداری همیشه کنار هم باشیم ۵ ساله ازدواج کردم اولین باره بدون هم جایی میمونیم خیلی ناراحتم فک کنم افسردگی گرفتم🥺
بخاطر بهم ریختگی هورموناست بارداری
سلام عزیزم این مال هورموناته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.