۷ پاسخ

منم همین طوری شدم مخصوصا که شوهرم یه روز درمیون پیشمه تا میبینمش میزنم زیر گریه 😢

اهوم منم افتضاحم
پریروز رفتم نشستم رو صندلی حمام زیر دوش بساعت مث دیونه ها گریه کردم
دیروزم رفتم پیش دکترم گفت بچت اومده پایین🫠بخاطر حمام طولانی بود

گریم نمیاد اما بشدت نشخار فکری دارم استرس دارم نگرانم کم آوردم

منم مثل توام فقط گریه میکنم

آن شاالله زود فارغ بشی درست میشی
من تو بارداری روح و روانم بهم ریخته بود خیلی اذیت بودم یک ساعت که تنها خونه بودم بیقرار میشدم گریه میکردم

به خاطر هرموناس منم ی روزایی میریزم بهم
شرایط هم اوکی نیست همه استرس داریم

من افسردگی رو نمیدونم اما‌فکرم زیاد‌شده از فکر خوابم‌نمیبره
تنها دعا وقران ونماز آرومترم می‌کنه ذهنم آروم میشه

سوال های مرتبط