منم حالم خوب نبود دیکه رفتم ی ژلیش زدم ب ناخونمو یکی دوتا تاپ خریدم برا خودم تو خونخ بعد زایمان بپوشم و هی به خودم یاد اوری کردم ک این روزا (اگ بچه ی دیگه ای نیارم) یه بار تو کل زندکیم اتفاق میوفته ینی میانکین ۷۰ سالم ک عمر کنم همه اش نه ماهش حاملگی یکیدو ماهم اول زایمان ک سخته ینی تو کل عمرم نهایت ی سالش درگیر این چیزام پس خیلی کمه و زود میکذره خودم و اذیت نکنم سخت نگیرم همه ش ب خودم یاد اوری میکنم الان ب هیچ چیزی فک نکن تا دو س ماه تو فقط به خودت و بجه فکر کن کم کم همه چی راحت تر مبشه ….
من که فقط گریه میکنم 😂😂
منم حالم خوب نیست اصلا
باید کابینتا رو قبل دنیا اومدنش عوض کنیم
خونه رو رنگ کنیم مبلارو بدیم تعمیر فرشارو بشوریم ولی پول هیچکدومو هنوز نداریم😮💨🥲
چند هفته دیگه هم تا زایمانم نمونده
همش استرس دارم
یکمم استراحت شدم یه پسر کوچیکم دارم که نمیتونم زباد استراحت کنم میترسم وسط کابینت زدن و نقاشی کردن خونه بزام🥲😂
بله عزیزم ، متاسفانه منم گرفتم البته من سابقه شو قبل بارداری هم داشتم ، تلاش میکنم که حالم خوب شه ، میرم بیرون با وجود محدودیتم و سعی میکنم سرمو گرم کنم
سعی کن به کارایی که حالتو خوب میکنه خودتو مشغول کنی مثلا نقاشی، خیاطی ،بافتنی یا حتی آشپزی و تزیین غذا ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.