حس میکنم افسردگی گرفتم 😔همش دلم میخواد گریه کنم

۳ پاسخ

عزیزم منم وقتی خونه خودم تنها میمونم نمیتونم ک گریه نکنم کاش بری خونه مامانت
انشاالله نی نی ت دنیا ک اوند همه چی تموم میشه

گریه کن خوب بعدش راحت میشی

منم

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد