دقیقا مثل من کلا اصلا بعضی وقتا فکر میکنم دیگه شوهرم با یکی دیگست چون خیلی کم توجه میکنه اصلا انگار وجود ندارم نمیدونم مشکل از منه یا اون
عه منم اینجوری شده بودم
تغییرات هورمونه
یدور با مامان بابام بحث کردم تو هفته شما
یه دور با مادر همسرم
با همسرمم قهر کردم چند روز😂😂
شوهر منم اینطوریه منم همش گریه میکنم و حس پشیمونی دارم هرچیم بهش میگم بهم محبت کن و رفتارت رو درست کن گوش نمیده
اه بدم میاد همه میگن برا هورمونه نخیر بقیه درک نمیکنن درست رفتار نمیکنن
نگو نگو که دست میندازم دهن خودمو جر میدم
های من وقتی ی چیزی باب میلم نیست اینجوری میشم واقعا بده
مثلا هر شب گریه میکنم بخاطر بچم میگم کی دنیا میاد تحملم تموم شده
حتما با تراپیست ارتباط بگیر
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی یا فرصت مطالعه و یا هزینه خرید کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
بیا طوری این ۹ ماه بارداری رو سپری کنیم، که بعدا خبری از "ایکاش" نباشه ✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
عزیزم منم مثل تو هستم و یه پسر ۴ساله دارم و بعضی وقتا تحملم برا اون هم کم میشه از دوروبرم بدم میاد همش گریم میاد نمیدونم چیکار کنم همیشه دلم تنگه
دقیقا منم دوست دارم با همه قطع رابطه کنم
عزیزم چقدر ناراحت شدم بخش اعظمش مال بهم ریختن هرمونهاست اما بهتره در مورد احساست باهمسرت حرف بزنی ما گاهی از حرف نزدن راجع به مشکلاتمون بیشتر آسیب میبینیم شاید اون بنده خدا هم از حست آگاه نیست و به خیال خودش شما هم مشکلی نداری اگر این حس رو در خودت نگه داری علاوه بر اینکه تو این دوره آسیب میبینی ممکنه تو دراز مدت روابطتون رو هم خراب کنه
بخاطر هورمون هاته به خودت آرامش بده انقد به همه چیز فکر نکن
تقریبا ۸۰ درصد چیزایی که فکر میکنیم بد و غیر قابل تحمله به خاطر به هم ریختگی هورمون هامونه 🤦♀️
سعی کن خودتو مشغول کنی فکرای بیخود یادت نیاد
چرا درکت نمیکنه از اول این جوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.