من اوایل بارداری اینجوری بودم همسرم هر روز غروب که میومد از سر کار منو میبرد دور دور ،همش گریم میگرفت اوایل بارداری ولی الان نه
شبا اینجوریه بعد زایمان درست میشی
منم شاد و شنگول بودم از وقتی وارد هشت ماه شدم انرژیم و مودم بشدت اومد پایین
منم همینطورم ...حتی دوستندارم تو ایینه خودمو ببینم
منم همینطور دوست ندارم تو خونه باشم
این افسردگی نیست
سعی کن با کسی صحبت کنی عزیزم
آخ گفتی من احساس میکنم بچه هامم سر این موضوع زیاد دارم عذاب میدم و همش استرس و نشون رو دارم از بس همش گریه زاری میکنم جیغ و داد میکشم ماما به دکتر اعصاب روان ارجاع داد. اما نرفتم میترسم برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.