بچه ها من حس میکنم افسردگی گرفتم چیکار کنم😔😔

۱۵ پاسخ

من ک انقد این مدت استرس دارم میخام بمیرم الآنم صداها شروع شد دوباره همش تنش و اضطراب دارم با ی بچه کوچیک اینم ک بارداریم بخوره تو سرم

منم همینطور😓

منم مثل تو

منم دقیقا این حالو دارم همش گریه دلتنگی ناراحتی حوصله هیچیم ندارم هیچکسم منو نمیفهمه😔

بگو کی نیست اخه هممون این حس داریم

منم همینم ولی دیگه سر شدم انگار

منم اینجورم انقدر گریه میکنم
بعد دلم برا بچه میسوزه امروز حتی حس کردم اونم داره گریه میکنه بیشتر گریم گرفت😑

همه افسرده ایم عزیزم من لب مرز فروپاشی روانیم بزور خودمو نگه داشتم

منم دقیقاااا کاش کابوس بود بیدار میشدیم

😢💔 منم

باهات همدردم عزیزم 😐😂بخاطر این شرابطه ها

بنده هم

منم همین طور

منم همینم

حس مشترکیه🙃

سوال های مرتبط