چرا هرچی میشه میگید افسردگی و به خودت تحمیل میکنی
تو خودت باعث حال خوبت میشی اگ بگی حالت بده واقعاا حالت بدتر میشه و از خودت بیزار میشی ولی اگ بتونی حالتو خوب کنی بری بیرون پیاده روی کنی و دمنوش های آرامش بخش مث گل گاو زبون یا دمنوش به لیمو بخوری خودتو درگیر کار کنی حالت بهتر میشه تا اینکه ببخشید اینو میگم چس ناله کنی چیزی درست نمیشه
بعضی اوقات هورمونا بهم میریزه اینجور حسی داری منم گاهی اوقات اینجوریم باید خودت همیشه زودتر جلو اون حسی که رواعصابته رو بگیری کارای که دلت نمیخواد رو بزور انجام بده هیچ چیز در این دنیا نشد نداره
به امیدی که زودی به روال عادی زندگیت برگردی💖😘
منم دوست ندارم یرم
دراز میکشم مادرم الان میگه چرا همش درازی نشستی میگم کمرم درد میکنه هی میگه من فلان بودم دخترا بقیه زرنگن گرگن فلانن
من از اول بارداری تا الان همینم تو خونه ام نشسم نه با کسی حرف میزنم نه میرم جایی حالم بهتره
اخ دقیقاا🥲
وااای منم کلا تو خونم خیلی بده تنهایی😞
منم همین طورم دقیقا
منم کلا تو خونم :/ب نظرم برو بازار بگرد دلت باز میشه منم همین کارو میکنم وقتی حس میکنم افسرده شدم
منم دوست دارم برم بیرون. حس افسردگی دارم همش تو خونم اگه استراحت نبودم یه ثانیه هم خونه نبودم
با گوشیت فیلم ببین
هرچی دور باشی از جمع بدتره
حاملگی خودش کلا باعث افسردگی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.