افسردگی گرفتم حس هیچی ندارم 🫤🫤😢
بارداری پوشک بچه داری

۳ پاسخ

طبیعیه یه روزایی حس و حال نداشته باشی ، سخت نگیر بخودت ، افسردگی هم نیست ، اختلالات هورمونیه

از الان داری به خودت این حس رو القا میکنی داغون میشی
اصلا نباید بهش فک کنی وگرنه بدجور درگیر دارو و دکتر میشی هیچی هم از نوزادی بچت نمیفهمی و لذت نمیبری از مادری
یکی از آشناهای نزدیک ما درگیر شد تا ۲ سالگی بچش دارو خورد هنوزم عکسای بچگی بچشو میبینه حالش بد میشه و حسرت میخوره

به خودت تلقین نکن انرژی مثبت بده کارایی که خوشحالت میکنه جاهایی که حالت خوبه برو
اینا مقطعیه

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری