پوشک مایبیبی سابز یک ۵۷۰🫤🫤

۶ پاسخ

من مولفیکس ۴۰ تایی سایز ۱ خریدم ۴۵۰

واقعااا؟؟؟؟؟
چقدر گرون شدهههه
من ۴ بسته گرفتم بسته‌ای ۱۴۵ تومن
یاخدا اقتصاد داغونه ، جنگ داغونمون نکرد گرونی داره پارمون میکنه
کلا همه چی گرون شده
خدا لعنتشون کنه

من دیروز دوتا سایز یک 40 عددی گرفتم بم داد دونه ای 300😂دوست شوهرم بود و همین دوتا بودن

من همین دیشب سایز دو خریدم۱۴۲ تومن که

چند تاییذ۵۷۰تومنه ؟؟؟

من ازدیوار خریدم۳۵۰

سوال های مرتبط

مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی