من مولفیکس ۴۰ تایی سایز ۱ خریدم ۴۵۰
واقعااا؟؟؟؟؟
چقدر گرون شدهههه
من ۴ بسته گرفتم بستهای ۱۴۵ تومن
یاخدا اقتصاد داغونه ، جنگ داغونمون نکرد گرونی داره پارمون میکنه
کلا همه چی گرون شده
خدا لعنتشون کنه
من دیروز دوتا سایز یک 40 عددی گرفتم بم داد دونه ای 300😂دوست شوهرم بود و همین دوتا بودن
من همین دیشب سایز دو خریدم۱۴۲ تومن که
چند تاییذ۵۷۰تومنه ؟؟؟
من ازدیوار خریدم۳۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.