خوب گرفتی بابا، من دو سه هفته پیش کاسیم و امگا۳ گرفتم ۳۴۰۰
باز خوبه تکمیلی دارم، برگردوند بهم شد۵۶۰ تومن کلش
ولیواقعا بد گرونه🫠🫠
توش موندم پس چرا هرماه داریم بیمه میدیم. 😡
به به😑
من فقط دوتا قرص جوشان خریدم شد ۱۳۵۰🥴
حالا اینه تقویتیه و میشه نخورد و موقتیه، بیچاره اون کسایی که هرماه مجبورن تا اخر عمرشون دارو مصرف کنن😑😑
دیگه تنها چیزی که باید بابتش تعجب کنیم اینه که چطور زنده موندیم تو این وضعیت
من یه قرص خریدم سه تاش توشه با ویتامین دی ۳۰۰ هزارتومن😅👍
گلم شما کرج پیش چه دکتری میرید و هزینه بیمارستان آرامو میدونید؟
از دیجی کالا بخر ارزون تره
اهنک و مولتی ویتامین و کلسیم گرفتم شد ۱/۹۰۰🙂🙂🙂🙂🙂😂ما مامانا از مریضا بیشتر خرج دارو داریم
من هرماه خداشاهده فقط ۳بسته قرص میخرم ۳الی۴ تومن اصلا بیمه قبول نمیکنه همش آزاده
با سونو ک میرم قشنگ۶ تومن هزینم میشه
من یک ماه قبل عید خریدم شد سه تومن
خیلی گرونیه🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.