۱۳ پاسخ

خوب گرفتی بابا، من دو سه هفته پیش کاسیم و امگا۳ گرفتم ۳۴۰۰
باز‌ خوبه تکمیلی دارم، برگردوند بهم شد۵۶۰ تومن کلش
ولی‌واقعا بد گرونه🫠🫠

توش موندم پس چرا هرماه داریم بیمه میدیم. 😡

به به😑

من فقط دوتا قرص جوشان خریدم شد ۱۳۵۰🥴

حالا اینه تقویتیه و میشه نخورد و موقتیه، بیچاره اون کسایی که هرماه مجبورن تا اخر عمرشون دارو مصرف کنن😑😑

دیگه تنها چیزی که باید بابتش تعجب کنیم اینه که چطور زنده موندیم تو این وضعیت

من یه قرص خریدم سه تاش توشه با ویتامین دی ۳۰۰ هزارتومن😅👍

گلم شما کرج پیش چه دکتری میرید و هزینه بیمارستان آرامو میدونید؟

از دیجی کالا بخر ارزون تره

اهنک و مولتی ویتامین و کلسیم گرفتم شد ۱/۹۰۰🙂🙂🙂🙂🙂😂ما مامانا از مریضا بیشتر خرج دارو داریم

من هرماه خداشاهده فقط ۳‌بسته قرص میخرم ۳الی۴ تومن اصلا بیمه قبول نمیکنه همش آزاده
با سونو ک میرم قشنگ۶ تومن هزینم میشه

من یک ماه قبل عید خریدم شد سه‌ تومن

خیلی گرونیه🤦‍♀️

سوال های مرتبط