منم گرفتم خیلی حالم بده یدفعه میزنم زیر گریه شوهرمم اصلا هیچ احساسی نداره
با این شرایط نخواهیم بگیریمم میگیریم
اره من گرفتم خیلی بده
منم افسردگی دارم گاهی شدید میشه دوروز پیش به حدی رفتم جلو به شوهرم میگفتم برو قرص بیار این بچه رو نمخام میگفتم میخام برم خودمو زیر ماشین بندازم همش گریه همش دعوا ناامیدی فقط میخاستم فرار کنم باخاهرام درددل کردم شوهرم زیاد کمکم نکرد الان بهترم دیگه اون حسای بدو ندارم ولی همچنان افسردم
من نمیدونم افسردگی چجوریه😂ولی بعضی وقتا بخدا توی تلویزیون دنبال یه سریالم که گریم بگیره بعد مثلا بعد ده دقیقه پامیشم غذا اینا درست میکنم کلا هوب نیستم😂
من ۳ ماهه اول حس افسردگی داشتم
چون حالم خیلی بد بود🥲
منم چند روزه احساس میکنم 🥲🥲
بنام خدا من 😂
من سرکار بودم از وقتی که باردار شدم یکماهم شد کمردرد و دلدرد شدید گرفتم دیگه نتونستم برم سرکار کاری که خیلی براش زحمت کشیدم تازه مشتریهام خیلی زیاده شده بودن از ظهر تا شب سر کار بودم بچه هام رو میبردم مدرسه میرفتم خرید خیلی بیرون میرفتم
ولی از وقتی باردار شدم نمیتونم یک دوری توی خیابون هم بزنم
خیلز عصبی شدم خیلی بی حوصله دوست دارم گریه کنم احساس افسردگی میکنم ولی دارم سعی میکنم کاری کنم یادم بره بهم خوش بگذره
این چند روزه فقط دارم برای نی نیم وسیله با گوشی انتخاب میکنم و کم کم سفارش میدم خیلی خوبه میگردی دتخل این سایت نوزادیها یه کم حواسم پرت میشه
من اوایل گرفته بودم الان بهترم
ی قهوه بخور خوب میشی
من از اول گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.