من ۱۴تا زدم کلی امید داشتم ولی امروز پریود شدم🥹☹️🥹☹️
من روز5 آزاد سازی هستم
منم از دیروز سینال اف میزنم
دخترا QR Code گروه
من روز ۷ ازاد سازی هستم
من تخمک کشی شدم هفته بعد انشاءالله میرم کارت جنین بگیرم
سلام من
کسایی ک مراقبت های بعد ازاد سازی رو میدونن میشه کمک کنین ب مام بگین بدونیم.
من روز دهم ازادسازیم تست زدم هاله انداخت بنظرتون مثبته️😣
من تازه آمپول hmg. زدم
من داخل روبیکا گروه ساختم
خواستین بیاید که با جزئیات در جریان باشیم
https://rubika.ir/joing/BAIGAFHIF0HDPSZMQLHMZZDFSJHPKNED
سلام عزیزم
منم اسفند فروردین زدم نشد
این ماه باید بزنم
میشه داخل روییکاه گروه بزنیم
از جزئیات خبر دار بشیم
من اگه این ماه باردار نشم باید ۳پریودی برم آمپول بده
من امروز پنجمین روز پریودیمه. هفته بعد میرم بزنم
من این ماه میخام برا تخمک کشی آمپول بزنم روز دوم پریودیمه امروز میخام برم دکتر
من روز سوم آزادسازی هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.