اینم تن خور پیرهنی ک خودم براش دوختم😍

تصویر
۹ پاسخ

خیلی خوبه،فقط چین پشتشو باز کن،پیلی دو طرفه بزن،اونجوری قشنگتر میشه

به به هنرمند 👌😍

خیلی قشنگه فقط چین بازکن منم برا پسرم میدوزم

خیلی قشنگه افرین دختر هنرمندم فقط پشتش که پیله دادی باز کن پیله دوطرفه بزن پیله هارو نزدیک هم نیار که بره روهم ی زره فاصله بده گلم

خیلی قشنگه😍

مبارکه عالیه🤍

پشتش چرا اینجوریه؟قسمت یقه

به به چقدر قشنگه 😍

هنرمند 👌🏻👏🏼

سوال های مرتبط

مامان عطرا جونی🐣🐤🐥 مامان عطرا جونی🐣🐤🐥 ۲ سالگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 مامان پناه🐣🌰 و اُمید🩵🌱 ۲ سالگی