۴ پاسخ

عزیزم اگه کاهش حرکات داری حتما برو

برو حتما پشت گوش ننداز

اگه انقیاض داری برو

وای منم دارم صبح رفتم‌ ان‌اس تی گفتن خوبنیس
اومدم خونه کل وسیله هامو جمع کردم برم دکتر خودم ببینم نظرش چیه

سوال های مرتبط