ان اس تی از هفته چندم باید انجام بدیم ؟

۵ پاسخ

من حرکاتش کم شده بود توی دوروز ۶بار ازم‌ان اس تی گرفت بیمارستان الان دکتر گفته مه آخر هفته ای دو بار

همه ک نمیدن کسایی ک انقباض دارن یا حرکات بچه کم میشه با لکه بینی چیزی دارن
من ۳۳ هفته بودم یا ۳۵ هفته سر دخترم لکه دیدم رفتم برام انجام دادن

من ندادم کلا

من انقباض که داشتم دکتر گفت باید nstبشی دیگه همون موقع فقط اینجوری نیست که هردفعه لازم باشه مگه اینکه دکترت تشخیص بده

هفته ۱۲ بهترین هفته هست

سوال های مرتبط

مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان ماهک خانم❤️ مامان ماهک خانم❤️ هفته سی‌وششم بارداری