من حرکاتش کم شده بود توی دوروز ۶بار ازمان اس تی گرفت بیمارستان الان دکتر گفته مه آخر هفته ای دو بار
همه ک نمیدن کسایی ک انقباض دارن یا حرکات بچه کم میشه با لکه بینی چیزی دارن
من ۳۳ هفته بودم یا ۳۵ هفته سر دخترم لکه دیدم رفتم برام انجام دادن
من ندادم کلا
من انقباض که داشتم دکتر گفت باید nstبشی دیگه همون موقع فقط اینجوری نیست که هردفعه لازم باشه مگه اینکه دکترت تشخیص بده
هفته ۱۲ بهترین هفته هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.