من پسرم سرما داشت دوسه هفته بهداشت گفت اشکال نداره ه
من نزدم هنوز
ته یک هفته الی ده روز عقب بیفته اـشکال نداره. مثلا اگه بچه سرما خورده باشه نمیشه واکسن بزنه. باید بزاری وقتی خوب شد. بهداشت میگه تایک هفته اشکال نداره
من ۴روز گذشته بود زدم
تا 10 روز بعدشم مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.