خانماااا کاربرد این دوتا چیههه

تصویر
۵ پاسخ

بالایی ناف بند پایینی گمونم آروغ گیر

ناف بند گع اصلااستفاده نمیشه اون اروغ گیر اگه دکمه داره مثل پیش بند جلو بچه میبندی که بالااورد لباسش کثیف نشه

اولی ناف بنده دومی هم بهم گفت دسمال اروغ گیر

بالایی واسه نافه که کلا کاربرد نداره دومی وقتی بچه رو میذاری روشونت آروغشو بگیری اینو میذاری روشونت که اگه شیر پس داد لباست کثیف نشه

آروغ گیر
ناف بند

سوال های مرتبط

مامان نـــورِ دیده✨💙 مامان نـــورِ دیده✨💙 ۶ ماهگی
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین و لنا مامان امیرحسین و لنا ۲ ماهگی
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا🎀💜 مامان ویانا🎀💜 هفته سی‌ودوم بارداری