ندین 😢
منم ترنجبین با یکم نبات داخلش میندازم ۳۰سی سی میخوره هروز بخاطر خوابش
من نبات داغ دادم خیلی کم حدود ۲۰ سی سی
اره . در حد یکی دو قطره چکان هربار
۱۰سیسی یا ۲۰سیسی
موقعی کببینم بی تابی میکنه دلدرد داره
اره.۳۰ سی سی.ب اندازه ی حبه ی قند هم نبات
بله
سه یا چهار بار دادم هر بار سی سی سی اما اصلا شیرین نبود و رقیق شده بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.