۷ پاسخ

ندین 😢

منم ترنجبین با یکم نبات داخلش میندازم ۳۰سی سی میخوره هروز بخاطر خوابش

من نبات داغ دادم خیلی کم حدود ۲۰ سی سی

اره . در حد یکی دو قطره چکان هربار

۱۰سیسی یا ۲۰سیسی
موقعی ک‌ببینم بی تابی میکنه دلدرد داره

اره.۳۰ سی سی.ب اندازه ی حبه ی قند هم نبات

بله
سه یا چهار بار دادم هر بار سی سی سی اما اصلا شیرین نبود و رقیق شده بود.

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی