۴ پاسخ

مولتی برای بعد از کمکی از الان فقط اد تا شش ماهگی

دختر من وزنش کمه و ۳۶ هفته بدنیا اومده دکتر گفت از ۱۵ روزگی بهش قطره آدزوفز(اهن و زینک و آد داره) و فولیمکس بده

اینا رو دکتر فوق تخصص نوزادان برا پسرم سیزده روزگیش داد. به همراه شیر خشک پی دی اف اپتامیل

تصویر

من جدیدا دکتر داده میگن زوده نمیدونم چ کنم

سوال های مرتبط