دختر منم گریه میکنه داد میزنه تازگیا یاد گرفتم فقط اول بگم گریه نکن نمیشنوم چی میگی آروم که شد حرفاشو کامل گوش میدم فکر نکنم بخاطر اینکه توجه همو جلب کنه اینکار میکنه اما طول میکشه تا خوب بشه که بدونه نیاز داد بزنه تا من گوش بهش بدم.
دقیقا اینو که میگی کاملا درکمیکنم خیلی سخته خیلییییی
هم داره حرف هاشو با داد و با عصبانیت میزنه هر چیکه میخواد
دیگه کلااافه شدم
پسر جاریمم عین دختر شما بود تا ۳ سالگی بعد ۳سالگی کم کم خوب شد دیگه الان۵سالشه
دقیقا جدیدا پسرم این مدلی شده از دستش دارم دیونه میشم
ببين فكر كنم يه دورس نلين منم اينطوري شده بود ١ ماه همش گريه ميكرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.