تا چه ماهی مای بی بی سایز 3 استفاده کردین؟

۵ پاسخ

بستگی ب استخونبندی ک وزن بچه داره یه بچه وزن کمتر یکی بیشتره حتی دو بچه با وزن یکسان اما چون قدشون متفاوته سایز لباس و پوشکشونم فرق داره

من الان دو میزنم حس میکنم برادبچم تنگه میخوام برم دفعه بعری سه بگیرم با اینکه از لحاظ وزنی که زده پوشک دو براش خوبه

تا اخرای ۴ ماهگی تقریبا من استفاده کردم.

منم هنوز استفاده میکنم تا زمانی که 9کیلو بشه

هنوزم میبندم گلم

سوال های مرتبط