بستگی ب استخونبندی ک وزن بچه داره یه بچه وزن کمتر یکی بیشتره حتی دو بچه با وزن یکسان اما چون قدشون متفاوته سایز لباس و پوشکشونم فرق داره
من الان دو میزنم حس میکنم برادبچم تنگه میخوام برم دفعه بعری سه بگیرم با اینکه از لحاظ وزنی که زده پوشک دو براش خوبه
تا اخرای ۴ ماهگی تقریبا من استفاده کردم.
منم هنوز استفاده میکنم تا زمانی که 9کیلو بشه
هنوزم میبندم گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.