آره برامنم با پنج روز تاخیر پنج هزار بود دوقلو نبود خداروشکر نرمال هم بودوهست
من بارداری قبلیم با 5روز تاخیر ده هزار بود یعنی خوبه عزیزم عالیه مبارکت باشع
میگماجی تو علائمت چی بود
اره طبیعیه من بارداری قبلیم که بچم نموند
اینقدر بود
دوقلو هس شاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.