۶ پاسخ

عزیزم تایپیکت رو دیدم ولی دارچین یکم گرمی داره کلا تایکسالگی به اشت بمن گفت از هیچ ادویه ایی استفاده نکن
برنج وسیب زمینی وهویج وپامرغ بزار بعد همه رو له کن بهش بده مقوی تره اب وارد ک چیزی نداره

چجوری درست می‌کنی کاچی رو برای بچه

چجوری درست کردی عزیزم؟

دخترمن اینجور غذاهانمیخوره
مثل کاچی فرنی
سرلاک
حریره

آبگوشت
تخم مرغ آبپز
مرغ ریش شده خیلی دوسداره

بهش تخم مرغ اب پز با کره بدی خیلی بهتر از کاچیه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سوال های مرتبط