۶ پاسخ

خوبه عزیزم انشالله که سالمه استرس از همه ش بدتره

ولی بتای بالای 3000 توی سونو دیده میشه سونو بده حتما

هر 48 ساعت بتا حدودا دوبرابر میشه انگار کم رفته

با چند روز تاخیر اولیشو گرفتی

نه خیلی خوب رفته بالا

نه خوبه عزیزم

سوال های مرتبط