۱۰ پاسخ

خیلی حبه قند میشن توی تموم لحظه ها 🎀🌸✨

بچها خیلی شیرین هستن منم موافقم
عزیزم اگر برنامه غذایی یا دمنوشی و یا ورزش برای کاهش و افزایش وزن خواستید
یا خواستین عضو کانالمون بشین
پیام بدین



@Ns_A_Fh_79
روبیکا

من یکشون ۸سالشه دومی هم ۱ماهش باور کن به خودم افتخار میکنم که من دوتا فرشته به این دنیا آوردم😍😍😍😍😍😍😍

قند روزای تلخه دختر❤️😋

خیلیییییی خوبه خیلیییییی

خیلییییی
ولی خداییش پسرمم شیرین بود این طور نیس کفقط دخترا شیرین باشن🤪🤪

خیلیییییی😍😍

منم🥹انشاءالله خدا به اونا که نی نی ندارنم نی نی بده زود زود

اره واقعا همش احساس میکنم برای خودم همدم وهم راز آوردم

منم 🥹

سوال های مرتبط

مامان دلارام💕✨ مامان دلارام💕✨ ۱ سالگی
مامان موطلایی 👶🌹♥️ مامان موطلایی 👶🌹♥️ ۶ ماهگی
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۶ ماهگی
مامان ایلماه 🌈🪺 مامان ایلماه 🌈🪺 ۵ ماهگی
مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی