سلام اصلا مزه اش خوب نیست
عزیزم بیاتاپیکم
امتحان نکردم ولی من قطره ای که بهداشت میداد رو به خوردش میدادم هیچ تغییری نمیکرد
بعد پدیا گرفتم واقعا خیلی خوبه
رستا تغییر کرد از اون موقع
مزش هم خوبه پرتغالیه
پسرمت از پدیابست بهتر میخوره اینو،خوب وبدش رو دیگه نمیدونم
طعمش خوب نیست ولی دختر من دوست داره میخوره
عالیه چون بیوتین داره از بقیه مولتی ویتامین ها بهتره دکتر گفت
پسر من مزه اینو از پدیا بست بیشتر دوس داره
پسرمن بزور میخورد ولی پدیا روخیلی دوست داره
آره من میدم حس میکنم خوب نیس طعمش دفع بعد گفتم پدیا یا ویواکیدز بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.