چرا حای واکسن بدو تولدش اینجوری شد؟

تصویر
۶ پاسخ

دست نزن اصلا

این واکسن بدو تولده بعد از یک‌ماهگی خودشو نشون میده اصلا دست نزن تا خودش خوب بشه طبیعیه

طبیعی است چند روز دیگه چرک اش بیرون میشه زخم میشه و بعدش کم کم خوب میشه

کی اینجوری شد اون موقعی که براش زدن یا الان؟

بیشترش هم میشه. بعد جاش می مونه

طبیعیه دست نزن خودش خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی