دست نزن اصلا
این واکسن بدو تولده بعد از یکماهگی خودشو نشون میده اصلا دست نزن تا خودش خوب بشه طبیعیه
طبیعی است چند روز دیگه چرک اش بیرون میشه زخم میشه و بعدش کم کم خوب میشه
کی اینجوری شد اون موقعی که براش زدن یا الان؟
بیشترش هم میشه. بعد جاش می مونه
طبیعیه دست نزن خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.