عزیزم بزرگ میبندی تا ۵ کیلو باید ۱ ببندی
منم مولفیکس استفاده میکنم و بنظرم خیلی خوبه
شاید براش بزرگه
من دوساله مولفیکس میبندم حتی یک بار هم نم نداده
خب براش کوچیکه پس میده
خب 2 مولفیکس بزرگه عزیزم
من مولفیکس میبندم از اول و راضیم پس هم نمیده اوکیه
مولفیکس بزرگه قوارش یک ببند همون
شاید بخاطر سایزشه،منم یه مدت پس میداد بعدآ فهمیدم سایزش اشتباه بوده
سایز مناسبش رو نمی بندی.
من دوسال برا پسرم استفاده کردم خیلی خوب بود الان هم برا دخترم استفاده میکنم خوبه
من استفاده میکنم خوبه که
کانفی حرف نداره .برای پسرم میبستم.ولی الان خیلی گرون شده
عزیزم ۲بزرگه براش
تا ۵کیلو شماره ۱ اوکیه
من مولفیکس میبندم پس نمیده شاید بد میبندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.