۹ پاسخ

نوش جاانش😍🌱
هویج و سبزی رو هم میتونه میخوره؟
چقدرشو تونست بخوره از این حجم؟

عزیزم عدس هاشو چجوری میپزی ک انگار قشنگن؟

باسلیقه و عالی نوش جان همتون

چقدر شیک😂
تا حالا واسه شوهرمم اینطوری غذا سرو نکردم

نوش جانش
عجب مادر با سلیقه ای

نوش جونش عزیزم ❤️

ماشالله همه شو میخوره؟

چه خوشگلللل . نوش جون. الان پسر من باشه فقط دورچین و میخوره😁 باید قایم کنم غداشو اول بدم بعد

نوووش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسینم❤️ مامان محمد حسینم❤️ ۲ سالگی