۱۸ پاسخ

چهار صد و خورده ای

نهایتاااااا۵۰۰خیلی جاها دیدم از ۳۵۰تا ۴۸۰

این که خوبه سال ۱۴۰۳ عروسی گرفتیم دختر عمه
شوهرم ۵۰ هزار تومن هدیه داد
فقزم نیستن بگی دستشون نرسیده
اینو ۴۰۰ هم گرفته باشه زحمت کشیده بنده خدا

حالا شما دقیقا باید مثل این هزینه کنی
یکم بزار روش زشته

تقریبا ۵۰۰

دنبال لباس‌های قشنگ و خاص برای کوچولوت هستی؟ 👶 
ما در لیمـو کیدز بهترین مدل‌های لباس نوزاد و کودک رو با طراحی‌های بامزه و کیفیت خوب آماده کردیم.

✨ مدل‌های جدید و دوست‌داشتنی 
✨ مناسب سیسمونی و هدیه 
✨ انتخابی شیک برای کوچولوها 

برای دیدن مدل‌ها و سفارش 👇 
بله و روبیکا و ایتا: 
@lemookids

من ۳۴۰ گرفتم

۳۰۰فک چنم

ایرانی داره خارجی هم داره
این مدل از شما ایرانی ۳۰۰.
خارجی رو ۷۰۰.۸۰۰

تو شهرما سه شنبه بازار میاره 150

عزیزم قیمتش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ متغیره

من برا پسرم گرفتم البته جلوش بازه ۴۰۰

من پارسال از منطقه آزاد خارجیش و گرفتم ۸۰۰ تومن

نزديك ٥٠٠-٥٠٠خوردبه تازه بچه ابجيم گرفت شايد ٦٠٠كمترنيست ديكه

عزیزم اینا دو مدلن تو بازار برا شما کفی نداره ایرانیه همون ۴۰۰-۴۵۰
چینی ها کفی دارن ۶۵۰ تومنن

من دیروز برا پسرم گرفتم 400

حالا اینم خیلی باشه ۳۰۰

همون ۴۰۰ یا۴۵۰ میشه من برا پسرم پارسال خریدم ۳۵۰ اتفاقا اونقدم تو پا راحتن

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱۶ ماهگی