۱۰ پاسخ

اینم ۳ سالگیش تم سافاری بود

تصویر

این تم تولد۱سالگی دانیارجان بود🤎🐻

تصویر

من تولد دخترم میفته محرم صفر این دوسال رو برم آتلیه چون درکی هم ار تولد نداشت ولی امسال که دوست داره تولد میگرم جمع و جور

۳سالکیش

تصویر

۲سالگیش

تصویر

بفرما💙🫢

تصویر

اینم تم تولد ۲سالگی بود کیک رو خوردیم بعد فهمیدیم ۲رو برعکس چسبوندیم🥲😑
امسال میخوام تم بینگ واسش بگیرم عاشقه بینگ شده😅😅😅

تصویر

من گرفتم فقط چندبادکنک بایه کیک همینقدرساده

تولد دختر من توی اسفند قشنگ توب بمباران بود من رفتم بادکنک اینا گرفتم یه تزئین کوچیک کردم

تصویر

من تو تاپیک پاسخ هام هست

سوال های مرتبط