اینم ۳ سالگیش تم سافاری بود
این تم تولد۱سالگی دانیارجان بود🤎🐻
من تولد دخترم میفته محرم صفر این دوسال رو برم آتلیه چون درکی هم ار تولد نداشت ولی امسال که دوست داره تولد میگرم جمع و جور
۳سالکیش
۲سالگیش
بفرما💙🫢
اینم تم تولد ۲سالگی بود کیک رو خوردیم بعد فهمیدیم ۲رو برعکس چسبوندیم🥲😑
امسال میخوام تم بینگ واسش بگیرم عاشقه بینگ شده😅😅😅
من گرفتم فقط چندبادکنک بایه کیک همینقدرساده
تولد دختر من توی اسفند قشنگ توب بمباران بود من رفتم بادکنک اینا گرفتم یه تزئین کوچیک کردم
من تو تاپیک پاسخ هام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.