اره عزیزم،نگهش دار
آره النگوی منم شکست بخوام عوض کنم بدون اجرتم بگیرم حداقل ۲گرم ضرر میکنم که میشه ۴۰میلیون که واقعا برای من رقم بالاییه
النگو دختر منم شکست درش آوردم گذاشتم کنار دلم نمیاد بفروشم چند سوت هم ازش کم بشه بخوام دوباره بگیرم
سلام مامانای عزیز( گــروه )زدیم تو ایتــا و تمام مامان های گهــواره اونجا چت میکنن تمام سوالات شما رو مامان های باتجـربه جواب میدن بصورت علمی و منطقی و کنار هم خیلی چیزها برای رشد کودک یاد خواهیم گرفت و همچنین در مواقع سخت کنار شما خواهیم بود که به راحتی از این چالش ها عبور کنید منتظر شما هستیم کنار هم مشکلات کودک خودتون با یه مشاوره درست که حاصل تجـربه های صحیح که در زندگی مامان های باتجربه کسب شـده بسادگی حـل میشـه کافیـه خودت بخوای که کمکت کنیم
مشاوره دارویی/خواندن نتیجه آزمایش/ارتباط بامـامـا
😍 مطالب آموزنده هم میزاریم 😍
آیــدی ایتـا😍👇
@ninigap
وقتی سرچ کردید بعد روی قسمت عناوین بزنید تا اسم ایدی براتون مشخص بشــه خوش اومدین پیام بدین لینک گروه براتون بفرستم😘
بستگی داره کی خریدی
من خودم پارسال طلا ۷نیم بود سه تا خریدم امسال اونارو دادم یکم هم پول دادم یه سرویس خریدم البته اجرت ۷نیم درصد
اره ضرر میکنی
همونو بده درستش میکنه
بله متاسفانه 🥲اگه میتونی بدون اجرت پیدا کنی خوبه
درستش کن
اگه دست دوم بگیری سودکمی میدی ولی نو ضرره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.