تحت نظر پزشک باشید حتما
دکتر خوب تو مشهد که منصف هم باشه سراغ دارید
مرسی از محبت دوستان .....شاید هم باردار شده باشم هنوز مشخص نیست
نه عزیزم چه مشکلی داره من پسرم رو ۴۱ سالگی به دنیا غوردم، الانم ۴۳ سالمه باردارم
نه عزیزم چه مشکلی فقط تحت نظر دکتر باش ازمایش های قبل بارداری رو انجام بده
نه گلم فقطقبل از اقدام حتما تحت نظر پزشک باشین
چرا دیر گلم حتما زیر نظر دکتر باردار شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.