من از سیسمونیم و لباسایی که خودم خریدم و میپوشونم
دو یا سه دست
من تا الان فقط یه دست براش خریدم بقیه اش لباس های پسر بزرگم و تنش کردم 😓😓
اینقدر برای سیسمونی مامانم لباس براش خریده که فک کنم تا ۷ ،۸ ماهگی داره😂
لباسای داداششو میپوشه 😂 هیچی براش تا حالا نخریدم
ماهی یه دست لباس بیرون شایدم دوماه یبار
تا هر موقع اندازش باشه و رنگش نرفته باشه
واسه این فصل براش
ی دست تیشرت شرتک
ی دست حلقه ای شرتک
دوتا رامپر
رکابی زیر دکمه
دوتا تیشرت با بیلر
ایشالا که بسش باشه دیگه نخرم😬😬
وای من ک. موقع سیس مونی و کادو هایی ک براش آوردن راحت تا 8 9 ماه لباس داره ولی براش جدید میگیرم شلوار جین براش گرفتم تیشرت اینا هر وقت چیز قشنگی ببینم میگیرم
من تا الان چیزی نخریدم
همش از سیسمونی بوده دارم استفاده میکنم
همچنان داره
من فصلی میگیرم
برای هرفصل ۵تا ۸ دست
تاحالا دقت نکرده بودم الان که گفتی میبینم هرماه شده یه دست رو خریدم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.