پسرم با لباس دختر عمش😂😂🥺

تصویر
۷ پاسخ

ای خدا فکر کردم واقعا دختره
دختر میبود چقد خوشگل میشد

ای ننه😄😄دخترم بود خوشگل بودا😍

ای خدااا ماشالله خدا حفظش کنه 🧿 🧿

اوووخودا🥹😂

اوخیییی خیلی بامزه بود ،قشنگ قیافش بهش میاد پسره ،یه ماچش کنید خیلی بامزه شده با این لباس

وای خدااا😍😍😍قشنگ معلومه پسره هااا

خووودااااا😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان ♡ابرا♡ مامان ♡ابرا♡ ۱۷ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی