۶ پاسخ

هشت دو نمره کم میکنم به خاطر زود عصبی شدنم و گاهی دست روشون بلند کردم

اوایل خیلی زود عصبی میشدم
اما الان خیلی خیلی کم عصبی میشم
زیاد رو خودم کار کردم تا بشم این
۱۰ میدم

دو میدم چون خیلی عصبی هستم دو هم بابت وظایفم هست که انجام میدم

صفرمیدم چون فکرمیکردم مامان باحوصله ای میشم اما اینقد همش مریض میشه دیگه حوصله خودمم ندارم

سعی می کنم صدمو بزارم
کوتاهی نکنم
ازلحاظ غذا دادن و بازی و...
دست روش بلند نمی کنم
ولی بازم هیچکس کامل نیست

نمیدونم اما از نظر خودم خیلی راه دارم با اون چیزی ک باید باشم
صبرم بیشتر باید باشه
وقت گذروندن
و مواظب دندوناش باید میبودم و ....

سوال های مرتبط