۹ پاسخ

واقعا حقمون هست بهشت زیر پامون باشه این همه استرس نگرانی می کشیم😂😂😂😂😂😂

بنده برگزیده خدا که میگن شمایی😂
چ بهتر لذت ببر

وای دقیقا همش استرس روزی که می رم سونو خیالم راحت می شه باز دوروز بعدش استرس می گیرم ایشالا نی نی همه صحیح سالم بیاد بغل مامانا

منم دقیقا همینطوریم اصلا تهوع و ویار نداشتم الانم حرکت هیچی حس نمیکنم
نی نی شما دختره یا پسر؟

خب عزیزم قرار نیست همه کلی ویار و حالت تهوع و درد داشته باشن که
خداروشکر کن بعضیا حتی راه رفتن و قدم زدن براشون آرزو میشه
بارداری اول هم کلا دیر تکون های بچه رو حس میکنی تا ۲۱ هفته انشاالله دیگه متوجه میشی

منم مثل تو بودم هر هفته میرفتم سونو و آنقدر استرس یه خودم میدادم. هر بارم میگفتن سالمه و خوبه. بعد یه مدتی. خود به خود از سرم افتاد

منم مثل توام هیچی ک هیجی ایشالا ک سالمه انقدر ک فکر و خیدل کردم دیووانه شدم

آره عزیزم طبیعیه تا۲۳ هفته اینا..تکون میخوره فعلازوده..

حتی ویار به چیزی هم ندارم انگار نه انگار حاملم 😭

سوال های مرتبط