۴ پاسخ

منم چند ماهه اینطور شدم

منم این ماه فقط در حد ترشح خونی بود دکتر و سونو هم رفتم هیچی نبود

من قبلا دارو تنبلی داشتم میخوردم پریودم هرماه کمترازماه قبل میشدم

برای من چهار ماهه کم شده
برای من که از استرس و اضطراب بود

سوال های مرتبط