۸ پاسخ

دختر منم فقط با شیر میخابه

خب طبیعیه اکثر بچه ها همینن چه کارش داری بذار بخوره خب

پسرمنم

وای از منم همینهههههه

پسر منم همینطوره

تاب

منم موندم چیکار کنم

پسر منم همینه البته من دو سالگی از شیر میگیرم ولی از الان استرسشو دارم

سوال های مرتبط