۶ پاسخ

بدن هرکی متفاوته واسه زایمان
میگن اپیدورال کمردرد میگیری حالا درست و غلطشو نمیدونم
من که طبیعی راضی بودم بااینکه درد داشت و بخیه زیاد خوردم و یه روز کامل درد کشیدم ولی خوب بود

جاریم زایمان اولش طبیعی شد و وحشت زده شد...رفت سزارین دومیو و واقعا راضیه از سزارین...ولی اپیدورال نزده بودا سر اولی

عزیزم برو سزارین من خو دم مامام
نه بخاطر دردش
بخاطر سلامت بچه، زایمان طبیعی خوبه ولی وقتی لگن تنگه، چه اصراری هس که با وکیوم

من اگه جای شما بودم سزارین میشدم (اگه تجربه خوبی از زایمان طبیعیتون ندارین)

من اپیدورال زدم تا وقتی ک بشم هشت سانت اصلا هیچ دردی رو حس نکردم ولی بعدش ک بچه می‌خواست ب دنیا بیاد درد داشتم بعدم اینجور نبود ک بگی چون اپیدورال زده بودی نمیتونستی زور بزنی . ولی منم واقعا فوبیای بارداری و زایمان گرفتم

عزیزم من اپیدورال زدم، دردم واقعا کم شد. خیلی خیلی خفیف درحد پریودی درد کشیدم ولی نتونستم طبیعی زایمان کنم و سزارین شدم. بعضیا میگن خوبه وراضی بودن بعضیاهم میگن چون درد نداری نمیتونی خوب زور بزنی. بنظرمن بادکترمشورت کن. ببین اگه خدایی نکرده نتونی زور بزنی وبچه گیرکنه توکانال زایمان برای خودت یا بچه دردسرسازنشه. ولی خب خیلیاهم گفتن ماراحت وبدون درد زایمان طبیعی داشتیم با اپیدورال. من خودم تا ۷ سانت بازشدم ولی یهو گفتن زایمانت پیشرفت نداره وخطرناکه سریع بریم اتاق عمل

سوال های مرتبط