۱۰ پاسخ

قرص فنوباربیتال؟ منم دادم به دخترم ولی یک ماهش بود همه راهارو رفتم نیومد پایین قرص داد همین نصف حل کردم دادم

فقط و فقط قطره بیلی استاپ پیداکنی بده ، رو دارو نوشتن بیشتر از سه روز نباید بدی چون تا سه روز برطرف میشه

قطره بیلی ناستر بده اگه خونتون افتاب داره ازپشت پنجره بزارش زیرگرما ولی لختش کن مابی بی بپوش ازگردن به پایین بزارش زیر گرما خوب میشه منم گذاشتم زیر گرما خوب شد خداشکر

بنظرم دستگاه اجاره کنی یه بیست چهار ساعت زیرش بزاری بهتر از هرچیزیه

دکتر ب بچه منم داده قرصو دیشب شب اول بود دادمش

این چیزای گیاهی و چ میدونم انار و هندونه رو خودت بخور بعد شیر بده
نریزی تو شکم بچه یه وقت، گوش نده به کسی
بعد متخصص بردی دیگه
اون خیر سرش دکتره بلده همون کاری ک گفته بکن
هر قطره ای رو بچه من جواب داد قرار نیس رو همه اوکی باشه نباید به تجویز مامانای گهواره گوش کنی ک

اصلا این چیزای گیاهی و قدیمی رو نده همین قطره رو بده خودت شیر میدی شربت خاکشیر بخور لیمو شیرین بخور

اب انارم روزی دوبار دوسه قطره زیاد تر ندی

وای نه
قطره شیرخشت نئوناستر از داروخونه بخر بده من از ۳ روزگی تا ۱۲ روزگی دادم‌خوب شد

شیرخشت و ترنجبین خیلی خوبه با اب انار اینارو بهش بدی زود میارش پایین

سوال های مرتبط