رد واکسن پسرم از دیروز اینجوری شده طبیعیه آیا؟

تصویر
۹ پاسخ

این واکسن و کی میزنن به نوزاد؟

بله داره چرکی میشه تا سرباز کنه اصلا دست نزنید خودش خالی میشه زخم میشه میفته زخمش

اره عزیزم بهش دست نزن خودش میترکه بعدن

اره گلم همه بچه ها اینجوری میشن

اره عزیزم قشنگ بزرگ‌تر میشه بعد میترکه خودش خوب میشع اصلا بهش دست نزن

کاملا طبیعیه

طبیعیه

مال پسر منم اینجوری شده

ار.

سوال های مرتبط

مامان 👼🏼anil🦋 مامان 👼🏼anil🦋 ۱۱ ماهگی